Guud vad nätet är bra! Kolla! *rösta och vinn*

Här kan man testa frisyrer.
Precis vad jag behövde nu!
Så nu ber jag er rösta flitigt på vilken frisyr, färg och allt jag passar bäst i.
Alltid kul att veta. Jag har fått för mig att jag passar ganska bra både i mörkt och ljust.
Men det går ju inte. Man måste ju välja. hahaha

Okej. nu kör vi.

 
1. 


2.                                                                        

  
3.


4.                                                                         

 
5.


6.                                                                          


7.

 
8.                                                                         


9. 

 
10.

 

 

Såå. Snälla nu!
Kom igen och rösta! :-)

Lottar ut en vinst bland de som är med och röstar.
Vad vet jag inte än, men något som har med skönhet och fåfänga att göra. ;-)
Så missa inte utlottningen  och länka gärna på eran sida.

1 darling:

skriven

Jag röstar på nummer 6 och 8

puss

2 Marina:

skriven

helt klart nummer 9! dö snygg i den ju:)

3 (¯`¬•» ★ J O N N A ★:

skriven

Nummer 2!!!Så jäkla snygg det var!

Åttan passade också ;)

4 Ulliz:

skriven

Nr 6

5 svärmor:

skriven

Jag röstar på bild 9. Tycker jag är bäst.

6 Jessie:

skriven

hetare än hetast i nr 6

7 Lindha:

skriven

Nummer 2 eller 7! Solklart!

8 jenny:

skriven

nr 2

9 jelix:

skriven

jag röstar på nummer 9 ! vart hittade du sajten där man kan testa olika frisyrer ??

kram kram

10 ~MoonLight Malo~:

skriven

Snyggast är nr 2. Näst bäst är nr 9, enligt mej! :)

11 Nina:

skriven

Absolut nr 9!

men också nr 6 men 9an överväger nog =)

Den va het ;)

12 Anonym:

skriven

Jag röstar på 5:an och 9:an :)

13 Helén:

skriven

10 är snyggast helt klart, men självklart 9-an oxå... Lycka till..

14 caroline:

skriven

Helt klart nr 2!

Tyckte att du såg super snygg ut i mörkt hår.

Häls Caroline, som hittat hit från Lindhas blogg

15 mamma:

skriven

Nummero 2 är absolut den bästa.... men nummer 6 är inte så fel den heller.

Men nummer 2 var helt perfekt på dig...riktigt mörkt hår..superläckert!!!

/Kramiz

Kommentera här: