Hårfrisör... :-)

Ja idag har jag lekt hårfrisör kan man säga.
Färgat hår på Zebban och blekt slingor på sonen min. Det blev jättebra, men blekmedlet jag köpte var ingen hit.
Det blev inte såå stor skillnad som han hade velat misstänker jag, men samtidigt kan det vara lagom så kanske första gången så vet han ju sen om han vill göra om det ljusare.
Isf fixar jag en nyans med ännu ljusare slingor. :-)

Dagen har mest bestått av att slappa, dricka kaffe, slappa, kaffe, kaffe. . .kaffe. hehe
Och sen ska vi alla in och äta tacos hos Jessica next door.
Tänkte jag skulle bjussa på ett glas vin till maten.
Aja, det var väl denna dagen i stora drag. Händelzelözt! ;-)

Kraaam!
1 ilona:

skriven

Du får gärna leka med mej med ;).. håller på att bli tokig på mitt shit! Hoppas du haft/har en mysig kväll... kram

Kommentera här: