Första ridturen!

I skog och mark gav vi oss ut jag & Felice och M och hennes Cheyenne.
Jag var redan lyrisk innan jag satt upp, över min fina häst, men det var inget jämfört med var jag var efter första traven, sen första galoppen. Alltså. .. Mitt hjärta är inlindat i bomull. Bomull, god dammit!
Fyyy fan. ( får man skriva så) Jag är totalt förälskad i hela hästen.
Hon är kolugn, pussas och gosas och man kan kela med henne i timtal.
Hon har ett stort hjärta och en mild personlighet.
Hon har ALLT som jag letat efter i alla dessa år. Verkligen ALLT!
Hon är är underbar.
Hon är... hon .. hon är.. nästan värd att dö för.

Betydelsefull. Kärleksfull och älskvärd.
Min häst.
Mitt hjärta.



nu jobb.. så.. Back to reality!
1 vansinnet:

skriven

Åh så härligt! Det är så det ska vara.

2 Sara:

skriven

Grattis.

Vad skönt att äntligen ha hittat rätt. Du har många fina stunder framför dig med din lilla pålla.

3 Tess:

skriven

Åh vad härligt att läsa :)

4 jeanette:

skriven

Åhh vad underbart =)

hoppas ni får många fina år tillsammans <3

5 Caroline:

skriven

Vad härligt =)

Rider du western nu?

6 Sanne:

skriven

Tävlingen där du kan vinna en bloggdesign avslutas imorgon 1 augusti. Välkommen att vara med och tävla :)

http://sannelovesjoel.blogg.se/2009/july/vinn-en-bloggdesign.html

7 Sussi:

skriven

Jag får en känsla av pirr som kan liknas vid nyförälskelse!!! eller??

Har du köpt henne eller har du henne på foder??

8 lina [discosadness.blogg.se]:

skriven

åh, låter helt underbart ju! :-) <3

9 Sandra:

skriven

vilken fin häst :)!!

Kommentera här: