Nu är bilen lackad och klar!

Men tråkig som jag är har jag inte träffat honom än så jag kan lägga över bilderna som han har tagit på färgen.
Snällt av mig va? Muhahaha *blink blink*
Tydligen riktigt läcker färg som skiftar i lila när man ser den i olika ljus. På håll ser den röd ut.
Någon pärlemo-effekt.
Jag hoppas att det syns på bild för jag har ju som sagt inte heller sett bilen än. =Spännande=
Lovar att lägga ut bilderna senare sen.

Och sen måste jag bara inflika att om någon säger att man ska höra av sig och bestämma möte i helgen gällande ett ganska angeläget ärende. (Gäller häst) så kan man väl ringa.
Eller åtminstone SVARA.  Eller ska vi behöva gå här hela helgen och vänta helt i onödan och personen
kunde inte ringa och meddela att ' det blir tyvärr inget'.
Är inte det allmänt folkvett?
Gosh, Jag vill veeeeeta nu ju hur det ska bli!

Puss & Kram

Over and out.
1 jelix:

skriven

ååå va spännande !! blir roligt att se den sen!

2 Matilda:

skriven

Ser framemot bilder!!!

3 Thisney:

skriven

Tack.. Slocknade i soffan förut, men ingenting blev bättre av det, :(

Får hoppas på att dagen imorgon blir lite bättre :P



Låter snyggt, ska bli roligt att se bilderna :D

4 vansinnet:

skriven

När det gäller hästaffärer verkar folk inte ha vett alls. En del säljare försöker lura en medan köpare försöker få låna hem hästen, utan att betala. När man säger att det inte går så finns dom helt plötsligt inte mer. Man blir mörkrädd.

5 Jeanette:

skriven

jo det är allmänt folkvett.

Precis som att först att ett NEJ är ett Nej..

men många har missat folkvätts lektionerna

Kommentera här: