I afton glans

Nu ska vi sätta oss och titta på film.
Teeth, rysare och Get Smart, komedi.

Egentligen hade jag tänkt att jag skulle gått ut ikväll med Beata, en kompis till henne och Ninis.
Men dels måste jag vara lite rädd om min ekonomi denna månaden då jag inte vet hur det blir med hästar. Hör jag inget & det inte blir som jag hoppas ( som det trots allt verkat hittills)  så kanske jag måste köra hem Lindemann till hans ägare. Det är en bit bort.
Och dels så var darlingen hemma så sent så jag tror inte han hade lust att sätta sig och köra in mig till grannstaden och så var vi tvungen att käka lite när han kom hem.
Så.. well, en del av mig ville jättemycket gått ut ikväll, och en del ville bara ta det lugnt. Men det kommer ju flera kvällar och sen när vi har flyttat är det ju gångavstånd ner till centrum så.. då kan vi hooka upp på krogen ju när ni ska dit ;-)
Och förfest hos mig kan det oxå vara.
hihi.

Önskar er alla en jättetrevlig kväll och ni får ha roligt för mig oxå.
Och gör allt som jag skulle gjort, och ta ett par för mig oxå. ;-)
Okeeeej?

Puss!

1 Heyli:

skriven

jaa tack för tipsen, du får gärna tipsa om fler i samma stil som dom jag skrivit upp nån gång då du inte har nåt att göra typ ;) hoppas ni haft en mysig filmkväll! :)

2 Vickan:

skriven

Tack för inlägget! =)

Jag ränknar med att det kommer gå på ca 7-800,- En sån möbel som jag eg vill ha kostar nästan 3000,- så jag tjänar nog ganska mycket!

3 Vilma:

skriven

godmorgon! (:

Kommentera här: