Här kommer bilder på rallybilen nylackad!

Effekten syns på vissa bilder men är lite svår att fånga på bild.



   

Ni ser ju att det blir lila skiftningar och eftersom det är kort tagna inomhus så blir det inte så mkt.
Ska bli roligt att få se den i dagsljus.

Jag tyckte den blev jättefin och jag vågar nog lova att det inte finns så hemskt många rally-volvosar i samma färg.

Ja, jo.. Det ÄR en Volvo.  ;-) ...Men den är inte min! haha
1 Hans:

skriven

jä...la snygg rallybil skitsnygg färg spännande att se den ute ljuset när den är fardig.

2 mamma:

skriven

Är det inte lite lyxigt att lägga en sådan fin bil i diket. hihi

Ta reda på vad det kostar att göra iordning min bil, som jag inte ska lägga i diket.

Kör hårt.

3 Caroline:

skriven

Åhh, vad trendig färg, det är ju inne med den färgen nu ju =) Ja det är jag som leder, osminkad och allt, var lite kallt här på landet så jag är inte så tjock bara väldigt MYCKET kläder på mig =)

Får jag fråga var du bor någonstans?

4 Matilda:

skriven

Visst är de snygga! Och 360 spänn känns som ett fynd för ett par såna fina partydojjor. :D



Så jäkla cool färg på bilen, ser framemot att se hela bilen i dagsljus. Nice!!

5 Thisney:

skriven

WOW! Riktigt läckert :D



6 Linuz Melin:

skriven

Tjosan

Verkar mycket lovande på dessa bilder. Kommer bli skitsnyggt ska bli skoj o se den lindad run ett träd ;P



//service nissen

7 Monixx:

skriven

Hehehehe. Schyssta klubben! ;-))

8 Jeanette:

skriven

här var det rött...

Ska bli kul att se den färdig ute i dagsljus

Kommentera här: