1 Jonna:

skriven

Hahaha! :)



åh nu fick du fram ett leende på mina läppar. jag kämpar för fullt men där är ont om körtider så får vänta evigheter till nästa körning. Tråkigt eftersom man vill hålla igång hela tiden.

2 vansinnet:

skriven

Hälge är ändå idolen!

3 Anonym:

skriven

Vilken snygg blogg du har! Jag gillar designen skarpt. Ha en trevlig helg!

4 Cecilia:

skriven

Jag är trogen men jag är ny ;)



Får jag fråga vad du menar med antagligen en häst? Hur har men antagligen en häst? Vet du inte om du har en? :O

5 Maria:

skriven

sv. Nu har jag lagt till dig med. hittade lite kort på din sötis. De va faktiskt väldigt lika =)

6 Caroline:

skriven

Hälge är helt grym ju. =)

7 MizthaNguyen (v.:

skriven

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)





Kommentera här: