1 Matilda:

skriven

Pizza är blääääääääää! Hihi

Har du fortfarande tråkigt? Jag har varit och shoppat lite inför helgen och ska snart ut och rida lite.

Hör kommer lite frågor:

Favorit tv-program?

Kött eller fisk?

Bästa resan i ditt liv?



2 vansinnet:

skriven

Hur gammal är Calle?

När köpte du honom och hur gick det till? (Jag hade dålig koll där ett tag)

Du har väl en son också, bor han hos sin pappa jämt?



Det var allt jag kom på för tillfället.

3 Emma:

skriven

Hur länge har du ridit / hållit på med hästar?

Kram Emma

4 jelix:

skriven

Jo bilderna blev jättebra !! kul att börja flytta ?? annars allt bra eller ? kram kram

5 Beffa:

skriven

Tack :) Min pälskling!

6 Sussi:

skriven

Har någon gjort dig extra glad idag?



Du har fortfarande en utmaning i min blogg.. obs Ny adress till den!!

7 Ronny:

skriven

Hej! Råkade slinka in här för att titta runt lite efter att jag varit inne på en blogg där du skrivit en kommentar och blev nyfiken på din blogg. Trevlig, fin och bra blogg du har och hoppas du inte har något emot oväntade besökare. Välkommen till min URL. Ha det bra.

8 Mischa:

skriven

sv: Okej, jag har dig i tankarna till Månadens blogg; februari =D

9 ciara:

skriven

Jaa!!Va kul!

Undrar i vilken stad du bor i?

och hur man får bloggen sådär snygg??

Har en färdig stilmall och har varit inne och fattar nada???

Blogg.se är en bra sida för den strular aldrig (jämförelsevis med metrobloggen) men den är omständig att förstå sej på..

Vad jobbar du med när du vikarierar?

Kram från nyfiken i en strutL

Ciara

10 Caroline:

skriven

Hur träffades du och din man/sambo.

Hur känner du Matilda, Clara och Ncn är ni bloggkompisar eller gamla bardomsvänner?

Ha en bra dag =)

11 Anonym:

skriven

Kika in på min blogg och säg vad du tycker om min nya design! Jag har även en pågående tävling i bloggen nu där du kan vinna rosa söta shoebags! Missa för guds skull inte :)



www.tekirch.blogg.se

12 Matilda:

skriven

Så in i helskottas roligt var det, jag spelade ca 3 gånger i veckan i 5 år och sedan har det blivit lite när jag hinner efter det. Jobbigt att kombinera med tävlingar på helgdagarna och spealande på helgnätterna dock. ;)

13 Linda:

skriven

vilken söt blogg du har!

Kommentera här: