Bebisar och smörstekta kantarellisar *pics*

Jag fick besök!!!


Av min bror Micke, hans tjej Madde och deras lille bebisen.
Är så glad för deras skull att de fick en sån fin och välskapt liten kille.
Så fin han är!




Michelle blev väldigt stor helt plötsligt.
Hon som är så 'liten' i vanliga fall blev helt plötsligt jätte. hihihi
Hon var så fascinerad av den lille plutten.
Tror inte hon fattade att det var en livs levande bebis.
Eller ja, det fattade hon väl säkert såklart, men
hon var väldigt fundersam och förundrad över lillen.
...konstigast för henne var väl att han hade en tutte precis som hon. Hahahaha
(Vi tjatar på henne som sjutton här hemma ang. denna förbaskade tutten.
Snart så får det vara slut med den)

Och detta har jag och Emma roat oss med i kväll:




Smörstekta kantareller med salt och vitpeppar. =yammi=

Nu sova kan jag lova!
Är dödens trött och ögonen faller snart igen av sig själva sittandes här på stolen.
Så.. natti natti!
1 jeanette:

skriven

Åh vad gott med Kantareller :P

Mysigt med små bebisar <3

2 vansinnet:

skriven

Man glömmer fort hur små dom verkligen är när dom är nykläckta.

3 Tess:

skriven

Vilken liten sötis!

4 mamma:

skriven

Ja han är såååå söt....

5 Helén:

skriven

Så söt han är.. Mysigt att ha en bebis o snuffsa på...ler

Spola ner tutten av misstag...Ett tips.. Ett barn vi känner gjorde det med sin kompis tutte, hon har inte haft någon sen dess....

6 Helén:

skriven

Hej vännen.

Tack så oerhört mkt för dina värmande ord på min blogg. Jag kan ju bara säga detsamma, hittar inga fler ord. Det roliga i det hela är ju att vi umgicks så mkt förr, föll ifrån varandra, men har hittat varandra igen. Det är vänskap det, just när man hittar tillbaka men det känns inte som det har gått så lång tid som det ändå har.



Hoppas att du har haft en bra lördag. Sköt om dig.

Kram

7 bitte:

skriven

Hej vill tipsa om min tävling

http://www.lovemercury.se//2009/august/ny-tavling.html

Kommentera här: