Valborg!

Ja meningen var ju att vi skulle tittat på brasan ikväll.
Men Michelle är så trött här så jag kan aldrig hålla henne vaken så länge.
Så hon får skutta i säng här vid 20 istället. Lilla skruttan har ju varit vaken sen 7 i morse.
Hörde att det visst varit lite tveksamt till omd et skulle bli nån majbrasa eftersom det är så torrt här nu.
Har inte regnat på lääänge och det lilla som har kommit i form av 2 skurar för nån vecka sen gjorde att gräset blev grönt ,men i backen är det nu återigen torrt som fnöske.

Sitter nu och smuttar lite på ett glas Black Tower och njuter av friden här.
Vädret är ju helt underbart och bara det gör så att man blir glad.
Fick förresten en annan surprise innan.
J och jag pratade om att vi skulle åka till Sävsjö och bada nu snart nån dag.
Visst, sa jag men jag måste köpa en bikini först för jag har ingen.
Så skulle tokan ner på stan och så ringer hon:
- Hej. Jag står inne på Lindex. En svart bikini?
...ja, det är fint.
- Men vill du ha vanliga eller typ hipsters-trosa?
- Men söt-pucko, du ska INTE köpa nån åt MIG. Jag får ta det sen.

Vad tror ni stollan knallar in med lite senare?
Joo, en bikini. Hahaha
Tack, vännen! Du är bara föör sööt ju! ♥

Idag ska jag troligtvis göra något jag velat göra i många år, men som jag dels aldrig vågat och dels aldrig
har prioriterat rent ekonomiskt.
En sån där piercing över läppen.
Ska se om jag hittar en bild....*brb*


Bild:  google.se

Hehehehe.. det gör väl säkert SVINONT!
Men what the heck. Fint är det. ;-)

Den som lever får se.
Sen när det har läkt ska jag bara ha en liiiten liten grej som bara syns på nära håll. Typ.

God valborg på er!


1 susan:

skriven

du med :)

ha en bra valborg

2 Christine Malmborg:

skriven

hoppas att ni har haft en bra valborg!!! Kraaam

3 Caroline:

skriven

Det kommer säker bli fint med en piercing över läppen. =)

Fast är inte det en såndär sak man gör när man är fjortis,, (skoja bara)

Vad söta och gulliga dina kattungar har blivit =)

Ha en underbar helg =)

4 Tess:

skriven

Hoppas du hade en härlig valborg :)

5 Helén:

skriven

Hoppas att du hade det riktigt lugnt o skönt igår. Visst blev det eld, många brandmän var det där av någon konstig anledning;-) ha en bra fredag. Kram

6 Emelie Talvis - e t a l v i s ♦:

skriven

ser ut som stina-lee på bilden :P

7 Millan:

skriven

Jag har piercing i överläppen så som du visa på bilden. Och jag tyckte inte att det gjorde så ont faktiskt. Det är ett fint ställe att ha piercing på :)

Ha det bra! :) Millan

8 KalsongMorsan:

skriven

Jag tror inte det gör ont, snyggt är det iaf! Hade själv en i mitten av överläppen, gjorde ont andra gången jag gjorde om den men vafan..DET GÅR ÖVER! :D:D Blir nog snyggt på dig!

9 Hanna:

skriven

Du kommer passa jättebra i piercingen! :) Perfekt utseene för den :D

Kommentera här: