Vård av sjukt Barn.

Lilla Micha har fått feber, lillstrumpan.
Kände igår innan jag skulle åka och jobba att hon kändes jättevarm. Men pigg annars.
Tog tempen och ja, men visst.. 39 graders feber. Stackarn!
Det förklarade ju varför vi fick väcka henne i går morse.. Jag trodde hon bara var vääldigt morgontrött. hihi
Det var väl febern som var på G då.

Så idag kan jag ju som ni förstår inte göra så mkt.
Skulle jobbat idag till 13.15, men det gick ju inte.
Vi kan inte vara ute heller så nu har jag bäddat ner lillan i soffan framför tecknat på TV och
har själv kollat lite på Tradera.
Budat på lite smågrejer.
En topp för 6 kr och liknande. =) *oooh vad DYRT*

Annars är det väldigt lugnt här.
Nu ska jag gå och sätta på en 'Koffi Annan' (kaffe på mitt språk) hihi
...Och bara ta det lugnt.  Verkar minsann fläkta lite ute idag oxå. Blir väl säkert en storm-höst till.
Och med stormiga höstar kommer milda snölösa vintrar tycker jag att jag har märkt.

Pyss på er alla!
Bajj bajj!

Kommentera här: