Nu är jag bara TVUNGEN!

Jag hade faktiskt inte tänkt blogga mer idag för det känns som jag blogg-bombar er nu, men what ever..
VAD HÅLLER LARS I IDOL PÅ MED?
Vad var det för konstigt infall han bjöd på....
Man kan ju undrarom han hade sniffat lim el nåt när han kom på den brillianta idee´n...?!?



Hur ska detta sluta?
Jag bara undrar...

********'

Dock kan jag nog med allra största SÄKERHET säga att det blir en kille som vinner Idol i år.
Om han heter Robin E, Kevin, Johan eller....Lars..  Ja det är nog den stora frågan det.

Personligen kan jag tycka att av dem ovanstående kan man fet-peta bort Kevin för han är bara föör mkt på scen.
Tar i så det ser ut som han skiter ner sig minst sagt och är som en skuttande batterikanin.
Neee, det oorkar jag int mee.
1 Lindha:

skriven

Ja vi undrade oxå...VAD GÖR HAN??

Men jag hejarpå Kevin ;-)

2 Monixx:

skriven

Han är ju grymt duktig Kevin, bara det att han inte har varit här så läönge men ger verkligen järnet för att lära sig svenska m.m.

Det är ganska beundransvärt, men hur mkt jag än försöker så kan jag inte gilla honom.

Vet inte riktigt VAD det är. Även om jag kan tycka att han är duktigast på att framträda. och som han har kämpat. Men...njaeee..eller, ja han kan gärna vinna för min del. Jag blir ju inte galen OM han gör det.

Bara inte hon Anna vinner så.. Eller Alice. Då börjar jag gråta. hahaha

3 Mamma:

skriven

Han är väl stört skön killen..helt i min stil...idolen är till för att utnyttjas till sin egen fördel...Ha han har kommit på det!

4 Mamma:

skriven

Jag menar Lars nu då....

Kommentera här: