Monixx svarar på: # choklaad #

Alltså.
ÄNTLIGEN!
Nåt jag verkligen gillar. Choklad..mmm...

Vit choklad, marabou-choklad, chokladsås, chokladglass, twistpåse, Plopp, Twix och DUBBELNOUGAT!
Det är grejer det!
Blir ju helt sugen när jag sitter här nu.
Känner mig som en av försökshundarna hos Pavlov just nu! =)
Alltså jag kan få sånt chokladsug så det är inte sant.

Igår t.ex när jag lämnade M på dagis så var jag bara TVUNGEN att stanna till vid affären och ploppa in och köpa 2 dubbelnougater!

Det ljusa lagret är godast.
Så först måste man liksom äta bort det mörka lagret och spara det godaste till sist.
Tog den vägen från dagiset in till stan förbi hemma, så jag var bara tvungen att stanna till hemma utanför huset och avnjuta den första medan jag tittade på korna ute på åkern.
"Worth waiting for"  helt enkelt.

Sen pluttrade jag nöjt vidare in till stan medan jag glufsade i mig den andra oxå.
Perfekt färdkost! haha

Så ja, vad ska man säga?

JAG ÄLSKAR CHOKLAD och önskar att jag jobbade på chokladfabriken!



haha
Hittade detta:

1 st (50 gram) Dubbelnougat (Marabou) innehåller
 
 
 
Kalorier293 kcal
 
 
 
Fett21 g
 
 
 
Protein4 g
 
 
 
Kolhydrater25 g
 
 
 
Alkohol0 g

Ingen alkohol?!?  Vilken jäkla tur, jag som körde samtidigt! hahahaha

Tip of the day:

"Don't EAT alcohol and Drive.."

;-)



1 vansinnet:

skriven

MOHAAHAHAHAHAH!! Du är så jävla rolig. Jag skrattar mig halvt fördärvad flera ggr om dagen när jag läser din blogg.



För övrigt är jag också ett chokladmonster. Jag äter oftast choklad till frukost.

2 Monixx:

skriven

Men jaa! Bästa frukosten ju!

Var tvungen att gå och titta om jag hade någon choklad hemma. Men i godisskålen låg det bara några ynkliga gamla kina-puffar kvar. Det var då inget att hänga i granen.

Den bör nog fyllas på till filmkvällen ikväll. ;-)



Kul att du uppskattar bloggisen.

Jag har säkert lika roligt som er. haha

Egna humorn är bästa humorn, eller hur var det nu?!



Tjinxx!

3 mamma:

skriven

M A R Ä N G S V I S S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och kokhet chokladmjölk som man kan doppa mackan i ..o så flyter det lite smör ovanpå....det ni!!!

Kommentera här: