Nallade denna från nån.. ;-)

Tio första

Första bästa kompis: Stina
Första bil: Honda Civic <3
Första kärlek: Hmm... Var väl kär i Don Johnson från Miami Vice när jag var typ..7 år? hihi
Första husdjur: Hund. En engelsk Cockerspaniel.
Första semester: Minns ej.. säkert nån husvagnssemester nånstans. Danmark kanske?
Första jobb: USK
Första köpta skiva: Måste varit Michael Jackson el nåt.
Första riktiga kärlek:  -pass-
Första piercing: naveln
Första konsert:  Magnus Uggla. Det var ösigt vill jag lova.


Nio sista

Sista alkoholdrycken: öl
Sista bilfärd:  Nyss hem från rallyt.
Sista filmen du såg: Elisabeth- The Golden Age. Hyffsad.;-)
Sista ringda telefonsamtal: Darlingen min.
Sista bubbelbadet: Oj! Typ...100 år sen?!
Sista spelade cd: Minns ej. Spelar knappt cd. USB-minnes-musik och den på datorn is tha shit!
Sista kyss: Innan...!
Sista gången du grät: hmm... -pass-
Sista måltiden:  Gårdagens sena kebabtallrik åt jag upp resten av innan.


Åtta har du nånsin

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Varit på tv? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja =(
Busringt till nån? Ja


Sju saker du har på dig

1. Trosor
2. BH
3. Mysbyxor
4. T-shirt
5. Strumpor
6. halsband
7. Silver-ringar


Sex saker du gjort idag

1. Vaknat
2. Tvättat håret
3. Pratat i tele
4. Varit och fotat Eva Röse. hihi
5. Tittat till pållarna
6. Mikrat en korv :-D 


Fem favoriter (Ingen speciell ordning)

1. Niclas ♥
2. Mina vänner
3. Min familj
4. Datorn
5. Musik

Tre val:

Svart eller vit?
Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad


Två saker att göra innan du dör

1. Skriva en bok
2. Se Guns N Roses.


En sak du ångrar

Finns väl mkt man ångrar, men det jag ångrar allra MEST kan/bör jag nog inte skriva här. ;-)

1 Mamma:

skriven

Har du varit på, TV..när då....?????

Kommentera här: