GOTT NYTT ÅR!


Ett upplyst Sääjlboo- träd. Nu är det inte många timmar kvar. Självklart kommer det bli ett och annat fyrverkeri här i natt vid tolvslaget. Champagnen kommer korkas upp och så ska det skålas.

Nu har jag jobbat heela långa dagen. Är så  t r ö t t , men bara bita ihop och komma igen.  Snart kommer middagsgästerna och då ska vi ha det riktigt trevligt!

Jag önskar er alla ett Riktigt  G o t t  N y t t  Å r !  Och alla ni kära återkommande bloggläsare, hoppas att ni finner nöje i bloggen även nästa år och jag ska göra mitt abslout bästa för att den ska bli både rolig och intressant. T A C K  !             Det är ni som gör att den överhuvudtaget finns. Utan er, ingen blogg.

Kommer säkert in här senare. Nu ska jag fixa stallet och släppa in pållisarna. Pussa dem på näsan och hoppas att vi får ett nytt toppenår tillsammans.

Bye så länge.
1 Matilda:

skriven

Jag ska kolla var de finns på nätet!

Gott nytt år till dig med! :D

2 Ulliz:

skriven

God Nytt År på er oxå. hoppas att ni får en rolig kväll. Vi far till Stensjön å kollar in raketerna i år

Kommentera här: