Stadsfesten.. the update

Oj oj oj.. jag vet inte hur jag ska beskriva hur jag känner mig.. helikoptrar...eller nåt..
Tänk er 49 fiskmåsar som flyger inne i huvudet som skapar en megastor svallvåg .. hmmm.. ja, det snurrar bara lite dårå...
Nu ska jag förslka sova lite och drömma mig bort och glömma den däer sista alkoholhaltiga grejen man drack. usch.. hehe.. svammel.. !
Jaaaaja... en sa inte klaga.
Frågan är bara hur jävla lyckjlig man är imorrn när man vaknar då.
Får göra ett tappert försök och tänka lite positvit.. Men det blir nog lagom skoj.

Har haft en tervlig kbväll
Amanda var grym.. precis som jag trodde och Boppers var.. nja, jag vet inte. För jag lyssnade inte hihihi.

Kort kommer imorgon. (Läs: senare) För jag pallar inte det nu. Nu är det sannerligen dax att sova kan jag lova.;-)

Lev väl, drick inte för mycket och glöm för allt i världen inte att brorsta tänederna.
Pyzz och kräm

PS: Stavningen får ni på köpet.. för det orkar jag inte heller =)
Natti natti
1 Emily:

skriven

Haha, fylleblogg.

2 cia:

skriven

hehe va monixx liiiite dragen..hmmm jag va nog lite små ja..hehe..mår kanorners iaf..(not) å jag börjar jobba strax..bajjbajj

Kommentera här: